BÄST :*

heh min uppdatering suuuger, iknow, men bra att ponnyn min är bäst endå :*

Iaf igår så va aina med till stallet, fixade osv så kom klasse (hovslagaren) Skodde sen släppte vi ut henne och mockade, tog in na borstade sadlade och blabalbablal, red dressyr i dressyrsadeln och de gick åt helvete.. HEhe men underlagen va hårt och då blir hon stum:p

Idag så gick ja ju iskolan ofc osv sen åkte jag till stallet, de regnade som faaan!
Men tänkte låte henne stå, så mockade osv sen gick ja ner till alex, han stog längst in i boxen och tjurade, men jag mockade åt han eftersom de va omockat och borstade eftersom han va jätte smutsig haha.. Aja de va inte jag som hade han, men ingen hade varit där ithink, så fixade de för och vara snäll osv :). Sen tänkte ja, men de är ju fett tråkigt för cactus om hon ska stå 2-3 dagar irad (hon skulle bli vaccinerad) så kastade på grejjerna och red ut för typ första gången helt sj, plus att de SPÖregnade .. Men de gick asbra, hon va mjuk och jobbade bra från början!! Skuttade lite på aslåga hinder hehe (a) Underlaget va väl inte så bra, men de va ganska mjukt och faktiskt inte halt elr nå!! :D Men hon va suuper fin och jag fick en bra kännsla :)

NU ska jsg käka nå sen sova<3 heheh..


man vet inte vad man har, förrens man saknar de mycket.



Kommentarer
Postat av: j

Konstigt att han var så pass smutsig när jag borstde honom över hela kroppen. Manen, hovarna, ansiktet osv. Menmen han kanske hittade en lerpöl där inne i boxen..

2010-08-18 @ 23:08:31
URL: http://[email protected]
Postat av: j

Ochhh jag mockade & bytte vatten. Men han hade väl tydligen bajsat igen eftersom jag var där vid 2 och du var antagligen där senare.

2010-08-18 @ 23:10:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0