Dagens tankar om ridningen.

hejhej,
tänkte skriva lite om hur jag tänkte rida idag.

Leif kommer vila för timmy fick vila tidigare i veckan, timmy kommer jag nog fråga mamma om vi kan köra upp till GPK och träna LA:1 an lite.
Jag måste värkligen få bort hans mage.

För det kommer nog inte gå att rida på gräs banan nu när det regnar.

Så kommer det förmodligen se ut idag!

nu ska jag äta frukost, brb :)

Får se om jag hittar någon att va med ;)

någon som kanske vill fota mej lite eller nå ?

har bildbrist så det bara visslar om det !




Kommentarer
Postat av: Elina (Escapist - Med drömmar, utan begränsningar)

Jag skulle jättegärna fota dig, bara att säga till 8D



Tyvärr kan jag inte idag, meeen ^^

2010-08-04 @ 13:11:13
URL: http://escapist.webblogg.se/
Postat av: Elina (Escapist - Med drömmar, utan begränsningar)

Sv; Dä måste jag verkligen göra någongång! :D

2010-08-04 @ 20:52:13
URL: http://escapist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0