dressyr ponny ;D

kom precis hem från dressyrträningen (yy)

som sagt, min dag har varit lite så där.
Varit upp på köpis m mammi och sen lagade vi pannkakor när vi kom hem (yyy)

Sen vare ju dressyrträning också!

Som vanligt red jag och isabelle ditt ( en timme )
Lite skritt&trav ditt.
Sen kom vi fram, skrittade fram lite utan för m Tina!
Vi lärde vänta för det var en grupp före.
Men sen iallafall så kom vi in till slut.

Vi började med att trava på två volter, 20 meters volter.
Vi tränade halter och så, lite byt om volt.
Sen travade vi runt hela 4-kanten och längde på långsidorna och gjorde volt vi a & c.
Leif var väldigt mjuk och snäll idag så kan gick i form nästan hela tiden!

Också gjorde vi lite vänd upp på medellinjen, och gjorde varanan höger varanan vänster när man skulle svänga ut.

Sen var det de bästa, GALOPP!

Vi började med att gå in på volterna.
Sedan travade vi ett varv, fattade galopp vid C och galoppera 2 varv. Trava 1 varv, galoppera 2 också.
Han var väldigt lung och mjuk där också!

underbara ponny, <3

Vi avlutade med att gå in på volterna och trava av dom i låg form.

underbart (yyyy)


Imon ska jag nog åka och köpa ett USB- minne så jag kan tömma datan! :)
Då kanske jag kan knäppa & Ladda upp lite frächare bilder,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0