fix





haha bara jag som tycker det syns att pluppiiiiss njuter av berömmet?(a)

vaknade vid 8 idag fixa lite och åkte till pepsi, träffa jossen
mocka oh fixa mat åså och fixa ponnisarna,
sen red hon och jag ledde pepsi en sväng,
typ 10 minuter för jag fick ont i benen av å gå, hmm...
sen hade vi tävling om vem som kom snabbast till gpk,
jag var tvungen å vänta på bussen och hon cykla,
men ja kom te busshållplatsen först och til 20 sekunder efter henne te parkeringen,
ådå var ja tvungen å springa sista biten:)
jag red cantarell å jossen orlanda, super fin ,
har inte ridit han på ja iaf ett halv år tror ja,
senast var på kadriljen, han vill ju värkligen!
sen red jag bäbis valdo, m ronja bartje jossa groch
lisa una å lilly å fiona, hade super kul, hästarna fick lite roligare än vanligt kan man jju säga..
efter hade vi möte inför helgen åsen fixa vi manar å svansar, tvätta klippaa rycka.
sen ännu ett möte och så byggde vi banan, tog ett bra tag med alla bommar och hinderstöd,
men de gick bra:)
sen byggde vi upp framridningen och så, bärde massa läsk å skit,
värkligen taggad inför helgen nu!!
och skrivsugen är jag me(a)
imorgon är det iaf cm hoppning,
brukar nästan vara roligast, fast iår är inte jag med:(
förra året hoppade jag klara, gud vad kul det var kan jag säga;)
vart kvar i stallet rätt länge, hoppade lite med svante och brudarna på framhoppningen,
men nu har jag ätit och ska duscha,
tja:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0