Gpk, cupen (y)

seeegt m uppdateringen, men jag har varit borta!

tänkte berätta om Gpk cupen,

Fredagen ; åkte jag bara ditt och kollade. red inte :)

Lördagen;  i ldn så fick jag 4 fel tror jag. Men nöjd iallafall! han var jätte duktig, han rev ett mc-donals hinder.
i lcn så kom jag felfritt, så nu får jag börja hoppa en lc med omhopnning! men ska vänta lite.

På ärovarvet så bockade han, han tyckte det var super kul!

hahaha :)


söndagen ; ldn, så rev han 2 hinder om jag inte har fel.
i lcn, slängde han av mej....



jag är jätte nöjd ändå!!

här kommer lite bilder Elina&Karolin har knäppt dom, har du bilder på mej ?

Tack Elina&karolin!

igga mina minner&armbågar,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0