happy

Åh fyfan va glad jag har varit idag, eftersom jag har fått ridit min prins (L)

Iaf, blev väckt halv 10, pratade me alva osv, åt sen kom hon.
Vi åkte till stallet, fixade lastade och åkte te grs.
Och iaf, hoppträningen gick suuper, film kommer om minst 5 kommenterar att dom vill se den :)
hoppade bana på 90/1meter, super ponnyn :)

en åkte jag, alva och mamma hem och åt,sen till stallet, mockade och red aleeex! :D
Han va sjukt duktig idag :) Men piiiigg, red me sofias nova bett, de funkade super, fast han blev liiiite stark ibland hah...
men bilder kmr sen, nu ska jag gå och säga hejdå till alva, hörs sen :)



Kommentarer
Postat av: Saga

JAAAG VILL SEEE!

2010-08-05 @ 21:42:13
Postat av: Sigge

Vill se! :)

2010-08-07 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0