hästfilmer "äventyr" :D

Tänkte skriva om lite hästfilmer som jag brukar kolla på eller har sett någon gång!
Lite mera ävnetyr, inte fakta om ni förstår :) Men man lär sej alltid något nytt i dom här också!




Black beauty, har aldrig varit en av mina favoriter. Tycker den är så sorlig!
jag gråter igenom hela filmen och sen när jag tänker hur det hade varit när dom filmat det då dör jag.
jag undrar hur dom har gjort? djurplågeri tycker jag, vad tkr ni ?


Hidalgo,  seriöst en ut av mina favorit filmer!
Mannen älskar värkligen sin häst och gör allt för den, så klart gör hästen också allt för han!
värkligen ett kärleksband dom har!
Jag gråter mest på slutet! Så underbart det är! :D
tkr ni samma sak som jag?



Flicka,Denna film är också sjukt underbar.
Själv handlingen, åhgud jag älskar denna film!
Men lite på slutet är sorligt!
Men hur hon människo flickan kämpar och kämpar för att få som hon vill!
älskar denna film också!
vad tkr ni ? :D



Mannen som kunde tala med hästar, jag gråter ärligt talat den första timmen!
Det är så sorligt!
Men mamman värkar göra allt hon kan för sin dotter, och hästen.
I slutet då kan man le och bita i en kudde, så underbart!! :)

vad tkr ni om denna film ?



Deta är min lillkusin Nattis favorit film! :)
haha laddade upp en bild på henne för att hon är så söt!

angående Spirit.
Den är ju underbar, älskar hästar som får springa fritt.
jag hatar när dom tar han till fångad.
Tur att den är tecknad för då vet man att dom inte gör illa honom i värkligheten.
vad tkr ni ? :D


Det var lite hästfilmer jag gillade och vad jag tyckte om dom :)
Men jag får ju inte berätta allt, bara så ni blir frästade och kollar på dom !
Så nu får ni kommentera vad ni tkr!!

+ ni är undebaa tack för att ni läser våran blogg!

Kommentarer
Postat av: Emma Westerlund

Mannen som kunde tala med hästar är sjukt bra, även fast det är lite sorgligt hur hästen mår efter olyckan :)

gillafilmen :P

2010-08-03 @ 13:24:55
URL: http://wwesterlund.blogg.se/
Postat av: Linn

ååh flicka är ju bara såå bra :D ett annat filmtips är dreamer den är såå bra och sorglig, jag gråter nästan hela filmen xD

2010-08-03 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0