hästfilmer

emelie tyckte vi skulle skriva om lite bra filmer,
här kommer några hästfilmer jag värkligen gillar!










hässtliv hoppning dressyr och praktiska tips,
och hästliv lär dig av experterna,'

d
essa filmer har jag haft liggande i många år,
inte orkat kolla på dom mest tyckt dom vart långtråkiga,
och det är dom, eller inte tråkiga, sätter man sig in i vad dom gör
och koncentrerar sig lär man sig OTROLIGT mycket av dom,
ibland har jag suttit och kollat på dom flera gånger i rad:)
tycker ni som inte sätt dom kan kolla på dom,
jag lovar man lär sig mycket!:)

finns många fler hästfilmer jag gillar men skriver nog mer om der isåfall imorgon,


Kommentarer
Postat av: MandaK ♥

Hej, ♥ Mysig blogg du har! ♥ thihi en liten fråga bara; vem gillar du mest utav dom här 5 kända bloggerskorna?

1. Kissie

2. Dessie

3. Foki

4. Egoinas värld

5. vadfanskajagheta / Alexandra

Kram på dig ♥

2010-08-03 @ 00:17:26
URL: http://maoow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0