I came to move.

Godmorgon bloggis :D

Uppdaterade inget om vad jag gjorde på cactus igår, men ''hoppade'' lite på volten, typ 70 bara ;)
Hon va sjukt pigg! ;o Alltså hon bara drog! Inte likt Cactus hehe.. Men hon busade efter varje hinder, satt hon tyckte de väl va kul :D Och de är ju posetift.

Idag ska jag och Sofia troligen rida till lerviksskogen, men mamma och pappa berättade imorse att nån hade sett björn på norrlandet.. (De är rätt sånära lervik..) Satt jag venne om jag vågar haha! Men man märker ju på hästarna om dom känner ''björnlukt'' såå..
Sen tänkte jag även duscha C :) Iaf benen/svansen.. Sen ska jag fläta hennes pannlugg osv, och smörja allt ..

Nu ska jag sluta!
Skriver mer senare :)


Kommentarer
Postat av: Doris

Hej Amanda!



Vilken vacker häst du fått! Sökte på ditt namn för att se hur det gått för dej i Tävlingen i helgen. Läste din morgonblogg, uff vågar man komma upp med Sigge&Skrutten släktingar i helgen? När det går björn i skogarna hos er.........fniss



Hoppas vi ses i Högbo! Ni andra tjejer har också väldigt vackra hästar. Ja det är underbara djur!!!



Många kramar från ett björnfritt Nynäshamn!

ps ja vi har faktiskt haft varg här!

2010-08-30 @ 11:58:06
URL: http://www.ryttarvretens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0