i like the way it hurts

Skrev ju tidigare i bloggen typ : '' Va skönt och bara rida en häst idag! '' 
- TROR NI INTE JAG DRAR PÅ MIG ATT RIDA EN TILL PONNY OCKSÅ? jodå..
elr ah red lite på glöd för han va så pigg typ, och fy faan va han testade mig, sparkade bakut, prangi sidled, förskökte sticka och stegra osvosvosv... hah! men iaf,

Efter lunch åkte jag och mamma till valbo och köpte lite saker, bla: Hästgodis i hjärtformat, nummerlapp, en ''
tjocktröja'', 2linnen,  en ridpiké (på gina(aa) ) eheh.. Och lite saker på ikea heh :) Men när jag kom hem åkte jag på dirren till cactus♥ red ut me sofia&duke, skritt och lite trav, hon va inte rädd för något iprincip(alltså tex bussar, lastbilar osv..) Fast de kom en buss bakom henne som pös och då hoppade hon till typ :) Men vi red till badet iaf, och de gick supeeeeeeeer! Hon gick ut enda till magen (Y) Sen red vi hem och jag red ju somsagt glödis en snabbis, och va ner och snacka med Julia/pussade på alex :) Vi tänkte rida tsm på förmiddagen i morgon, men så blev de inte.. -.- Hehe aja :)

Har fortfarande asont i ryggen ... Men nu ska jag försköka få bort allt ''ryggont'' på nå sätt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0