Its nothing left to do

Hej :D

Hade ställt klockan på halv 7 i morse, men kom fan inte upp :o Haha gick upp prick ist.
Åt fixade mig osv, gick till bussen. Den va assen, as usualy.. Slutade tio i två idag, rätt slapp dag med 4 lektioner ba :)
Efter de tog jag bussen direkt till stallet, och den va OXÅ sen -.- Hata bussar haah! Iaf så när jag kom till stallet fixade jag allt, så kom irma så skulle vi gå och hämta heeestarna :D Men då kom typ julia på sin moppe, och va jag har hört har cactus varit asrädd för moppar.. Så jag ba; Helvete.. Men aja eftersom jag stog brövid henne så gick de bra :)
Iaf,
Vi borstade och bvlablbalb sen red vi till lervik, vi fick oss en liten kort skentur oxå haha.. Men själva lektionen gick väl.... sådär :'D Men cactus skötte sig braa och Ewa va typ posetiv och tyckte hon va bättre elr ah hade bättre förutsättningar än alex hehe..

Men sen åkte vi hem och jag svampade av henne, lindade benen och ställde in henne i boxen.
Nu har jag ätit och duschat. Är sjukt trött hehe, som vanligt! Nu ska jag kolla tv.
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0