jag älskar dig



jag vet att jag knappt bloggar och att ni inte får några bilder,

pepsi är fortförande halt.
och det försvinner inte, kiropraktorn säger att
vi ska ha tålamod och skritta,och att det blir bra,
men det tror jag inte ett dugg på.
hon är ju jätte öm på ena sidan på korset,
men han säger att det sitter i fram,
att de berodde på en svullnad på senan, men den är borta
är hon bra? nej.
börjar bli rätt  läss på det här nu,
så får väl se hur det blir,
lika bra att kolla upp det ordentligt,
för jag tror inte det räcker med att bara skritta,
ridlektíonerna har iaf börjat nu så lite ridning blir det,
men ska börja leta lite efter nån medryttarhäst,
eftersom ja äändå bara går med pepsi typ en kvart.
näääär hon blir bra.. kommer det ju vara bra mycket jobb med henne,
men som kanske alla kan räkna ut blir det inge div 2.


 jag älskar dig hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0