magont,

Jag ska aldrig mera dricka äppeljucie. Får ont i magen av det!
usch usch, tänkte till och med inte rida för att jag hade så ont men tog en alvedon och cyklade ner.

Träffade Liza&Ronja i stallet. tillsammans gick vi upp och hämtade hästarna.
Liza - O'boy
Ronja - Danne
Jag - Leif
timmy fick stå kvar själv i hagen och äta sej fet, den tjockisen ^^
Vill ni veta vad timmy gjorde i hagen ? :o han doppade huvudet i vatten hinken?! :o
knäppis sötis häst !

Det gick segt stallet när vi borstade, haha vi pratade ganska mkt!
Men till slut kom vi iväg, vi orkade faktiskt inte rida m sadel så det fick bli barbacka.

skrittade upp till banan.

travade lite jobbade han i form, gjorde mycket volter och böjde & ställde honom så han skulle bli mjuk.
ökade och minskade volterna och så :)
han vart väldigt lös och fin till slut.

Sedan började jag med galopperna.
galopperade på volt och 4-kants spåret.
han var väldigt duktig han drog inte iväg :)

vart väldigt nöjd med dagens ridpass!

När vi skulle ner till stallet svängde jag förbi timmys hage och tog in honom.
gick ner med han och Leif.

sedan duschade jag timmy med schampo och så.
Sköljde av Leif lite snabbt bara ^^

Gick upp med dom och sedan cyklade jag till mormor&morfar.

Sen blir det inget intressant!

ett inlägg utan bild går inte!
Igga min minn tack, kika på den underbara istället!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0