nudlar in you'r heart!

jag ääääälskar att rida på morgonen.
Att bara vakna äta en macka och sedan klä på sej ridkläderna och bara cykla ner till stallet!

Möte Liza i stallet vid 9.00
tillsammans gick vi upp och hämtade Leif, O'boy (Lizas häst) Var redan i stallet.

Vi red bort till fältis och raceade, O'boy & Leif älskade det ;)
Sen travade vi också i djup sanden, haha dom vart jätte galna dom tyckte det var så kul!

Sen när vi var tillbacka i stallet så duschade vi dom.
Jag har aldrig duschat Leif pågrund att han är rädd för vatten men nu är han jätte duktig!
Jag kunde ha vatten över hela han förutom huvudet så klart!
Han tycket det var skit skönt att bli duschad!

Sen gick vi upp med båda till hagen och så klart rullade dom -.-

efter cyklade vi hem till mej och åt sen cyklade vi till GPK på 10 min?!!
red Una  & Bollen, Una gick i fin form och var jätte duktig.
Snöboll var också jätte duktig. . . för att vara Snöboll.

Sen cyklade vi hem till Liza och nu äter vi nudlar.
Ska nog hem snart och rida timmy,

sitter vid Lizas data så det får bli en på henne och O'boy :) sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0