nyyttt :)

Varje fredag så tänkte jag ha en liten "tävling" En länk tävling :)

Du gör så här !

1. Du kopierar denna text : http://treponnyryttare.blogg.se/2010/august/nyyttt.html#comment 

2. Kopera denna bild :
3. Logga in på din blogg/bdb och lägg upp deta i ett inlägg sammt m texten ; Jag är med och tävlar om en helg-länk oss www.treponnyryttare.blogg.se
4. Sen kommenterar du deta och skriver att du gjort det :)
5. När det är minst 5 med, så laddar jag upp alla som är meds headers i ett inlägg så får ni rösta!
6. Den som vinner vinner en länkning oss hoss, i en helg!

Så man kan börja ladda upp grejerna mellan måndag - fredag. På fredagen kommer det upp.

Låter det krånglit ?

adda; [email protected] så berättar jag mera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0