regn


ja och vad gör man då när det regnar!?


har legat i sängen hela dagen skulle vara med leia å atti men de spöregnar-.-
suttit och fixa lite bilder,
dagens planer blir att åka upp till stallet efter jag har ätit lite,
INTE alls ridsugen i detta väder, vanligtvist brukar jag alltid få helt sjuka ideer när det regnar,
och det brukar sluta med att jag får med mig jossa ut på långtur,
eller så rider vi ut och har picknick under nåt träd, alltid blir det något,
men idag tror jag hon får vila, jag har skrittat i 3 veckor nu, både hennes och min kondis
är usel! micke kommer i veckan å skor om na så ja kanske,,,, kan börja rida lite lungt,
efter det åker jag upp till jossa och vi drar till gpk,
ridläger där nu ju ,:)

och snälla kommentera vad ni vill att  vi ska skriva om!!


Kommentarer
Postat av: emmmmmaaaa:D

jag har ett förslag om vad du/ni kan skriva om, ni kan till exempel skriva om olika saker hästarna kan få! typ som gallor fång och sådant, och du kan skriva om vad du har gjort när peppsi har varit sjuk!

skulle vara roligt att läsa!!!!:D

2010-08-04 @ 13:45:03
Postat av: Anonym

Kan ni inte skriva typ om hur ni förbereder er för tävling, värmer upp, och om ni är nervös osv,? :D

2010-08-04 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0