Say you feel, the way i do

Skola idag som vanligt... Fast jag fick lite sovmorgon eftersom mamma skjudsade mig hehe :)
Iaf så sög de som vanligt, fast eftersom världensbästaemelie går i klassrummet brövid blir allt mke bättre!! :'D Heheh..
När vi hade slutat åkte jag ner på stan och köpte en macka på ''nyasubway'' hähä :) Sen toga jag bussen hem.
Bytte om och cyklade till stallet,
Red först på banan, lösgörande i skritt/trav osv, hon va ganska fiiin! Sen red jag ut i skogen och hon va piiiigg, så då fick hon galoppera av sig, faan va kul hon tyckte de va! hehe..
Red ensam HELA ridturen! :D Hihi.


Du är bäääst <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Känns som jag är en grym fotograf ;)

2010-08-25 @ 21:20:05
Postat av: amanda fröberg

grym kan diskuteras ;)

2010-08-26 @ 16:07:48
URL: http://treponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0