skriver lite..

nu är jag hos vanessa ,
och eftersom ingen annan har uppdaterat på ett tag
så skriver jag lite:)
har ingen aning om vad men nåt ska det bli:)
imorgon ska jag i alla fall på träningsläger,
ska bli jätte kul:)
pepsis svullnad är kanske llliiiiiiiiitttte lite bättre idag,
tänk om det ändå hade med skorna att göra?(a)
åsså har hon fått små gallor:)
om nu svullnaden börjat gå ner ska jag börja traava lite i helgen trorja:)
ska även försöka starta några dressyrer i höst, ifall nu svullnaden kan ta å gå bort-.-
imorgon hoppas jag på valdo iallafall ganska säker på att jag får han men ändå:)
och nästa helg blir det ponnycupen, åh gud vad jag längtar!!!
och sen på tisdag börjar skolan :'(
HEMSKT!
vad har man gjort då?
ja inte allt man sa att man skulle göra iallafall,
det har gått riktigt snabbt!
men nu ska jag inte skriva nå mer, hoppas emelie har med sig datan ,
men känner jag henne rätt så har hon nog det:)

nu ska jag göra nåt annat puss hej :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0