tävling,

En Anonym ville att vi skrev om en tävling, alltså hur vi värmde upp och om vi var nervösa.
Något liknande iallafall :)

Om vi säger att jag är på en tävling med Leif, då börjar jag såklart med att gå att anmäla.
Sen tränsar mamma och jag sätter på med sakerna. hjälm,ridskor,vitaridbyxor m.m

Sen skrittar jag fram, gärna ut någon stans om det finns sådana möjligheter.
då travar jag också lite och galoppera. för Leif blir lung i skogen/utomhus, så då värmer jag upp där helst.
Sen går jag in på framridningen, travar 1 varv i varje varv och samma sak i galopp sen börjar jag hoppa lilla i en 8:a 1 gång.

Sen räcke 1 gång, 2 om det behövs. Samma sak på Oxern ;)

Jag har inga nerver så jag är aldrig nervös in för en tävling, men jag är nervös om te.x min lilla syster ska tävla!
hahha!

Ja men så ser en liten uppvärmnig för mej ut ! :)
hoppas du blev nöjd & tack för tipset!

bilden är på min lillasyster isabelle. hon&timmy är så söta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0