Tävling!

Tävlade ju i dag i Österfärnebo..

LC bed A:O/A:O
Känndes jätte fin! Lite seg bara, när jag gick in på banan så hade tvåan 4fel, så om jag skulle vara nolla så skulle jag komma minst 2a, satt red assäkert, och vi va dubbellnolla, men tiden va asdålig hehe. Men iaf så de vart en 2a placering!!
Super nöjd!

LC+5 bed A:O/A:O
Hon va tröött och ännu segare i denna klassen, men att hon va seg va att framridningen va jätte dålig, dvs att de fanns inga raksträckor där jag kunde öka ordentligt och jag hade förlite tid på mig = Seg ponni. Men i denna klass hade jag 17fel, (ett pet och 2stopp :/) va jätte missnöjd först, men de är jag inte längre ;) Sen va de debut och vi hade jätte dåliga förutsättningar osv.

Är iaf asnöjd med LCn!!
Bilder/filmer kmr någon annan dag, orkar inte idag.. :) Nu ska jag lägga mig i sängen, senare ska jag bege mig mot stallet och byta vatten, borsta och linda benen, har redan fixat allt annat!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Irama.blogg.se - ryttare

grattis Amanda :D

2010-08-29 @ 20:15:30
URL: http://irama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0