gpc

just kommit hem från en superdag!!

vakna vid 20 i 6, fix och till stallet,fixa bebis och massa,
sen red jag fram, kändes jätte fin!
piggelin:D
gick banan,
och hoppa fram, startade 2Aa;)
inne på banan var han jätte fin,
och pigg, men vågade inte rida på så mkt i svängarna efter olyckan,
han hoppa allt utan att tveka:D
vi vart dubbelnolla;d
och kom 3a:D våran första placering(a)

1a-
ronja frans-torben,  gävle ponnyklubb

2a-märtha nilsson-zacco,  gävle ponnyklubb

3a- mikaela lönn- valdo,  gävle ponnyklubb

vi är supernöjda allihop!

ronja vann även lc och lc+5 med lucky:D

sen lc+5
kändes han trött fick värkligen rida när jag red fram,
men efter nåt varv på prostis i galopp vart han piggelin;)
hoppade, kändes jätte fin!
hoppade allt och vattenmattan :d
älskade ponny!
i omhoppningen hade jag bestämt att jag inte skulle bry mig om hur de gick,
red lungt och rätt stora svängar, vart väl nån snäv,
kom ut åså, trodde inte ja hade blivit placerad,
men vi vann:D:D:D:D:D
happyface;d
så in och rida ärevarv, fick realgymnasietäcke rosett plakett pokal,
sen upp och fixa han,
sen stog ja utsläpp ett tag,
när alla hade åkt fixa vi undan allt,

sen fixa ja bäbis till imån,
och åkte itll pepsi, rykta henne bara,

och jag leder meetingen för b ponny
ronja för c
å nån annan för d (a)
bilder kommer,

äre nån som fotat mig?





Kommentarer
Postat av: Elina (Escapist - Med drömmar, utan begränsningar)

Jaaaag har fotat (a)

2010-08-15 @ 16:17:36
URL: http://escapist.webblogg.se/
Postat av: Anonym

visst har viktoria widell tävlat valdo förut?

2010-08-15 @ 19:59:05
Postat av: mikaela

svar på kommentar`- ja det har hon gjort:)

2010-08-15 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0