tävling



dessa bilder har elina tagit, tack:D

idag var det först ld,

han var pigg och framme,
och vi vart felfri,
men min ridning var långt ifrån bra.
fick rosett och ett par lindor,:)

sen lc,
var han lite trött men lyssnade bra,
grunden gick bra,
sen omhoppningen vart vi me felfri i,
men STORT - för min ridning,
usch!
kändes bara som om ja åkte och flängde,
men vi kom 2a:D
endast valdos förtjänst som är världens bästa och alltid ställer upp<3

sen fick ja veta att ja hade vunnit meetingen för b ponny:D
men då hade jag redan släppt ut valdo,
så lånade hägra av märtha och red ärevarv,

jag vann för b ponnysarna å mathilda för c ponnysarna 2 gpkare:)
och helgens "saker"

meetingpokal,blågul meetingrosett, gpc pokal, blågul rosett, realgymnasiet täcke,
gävle ponnycup 2010 täcke,blå rosett,gul rosett, clearround rosett, 4? plaketter,
4? badbiljetter på fjärran,tågbiljetter tur och retur för fyra personer till stockholm,
presentkort horse tack 100kr,värdebevissak på furuvik för 2 personer,

jag älskar dig valdo!<3





Kommentarer
Postat av: ida

grattis bästa mikka & valdo ! ;)

ni är grymma ! (L)

& nu tycker ja du ska bjuda mej på grönan.. nej då jag skoja ! ;)

hah!

2010-08-15 @ 19:00:15
URL: http://idafl.blogg.se/
Postat av: mikaela,

palla grönan vi kör på globen ist eller shopping(yyy)

2010-08-15 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0