You'r time to shine

Jag är förkyyyyyld :( Bajsbajsbajsbajs :(

Iaf idag var de ju skola som vanligt först, och se är såååååå kul när man inte hör/fattar va läraren säger liksom!! haha..
Efter skolan åkte jag&sara ner på stan och tog en massa godis från valstugorna elr va de heter :D
Hehe men sen åkte jag hem. Så kom mamma och hämtade mig, så åkte vi till ryttarstugan! Hittade inget där, letade shabrak bara hehe, coh dom/de jag velade ha va fel size ofc!! Men sen åkte vi till valboridsport och då hittade jag 2 =) Ett typ gräddfärgat GG med grön passpoal. Och ett vitt lamicelle collage collection :D





BTW så har vi lämnat in min tele på lagning för 4dje gången idag -.-
Den ba dog i morse, men får förhoppningsvis en ny.
R.I.P haha..


Schabraket :D

Hiss/Diss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0