Emelie Borgqvist ?

Ryttare: Emelie Borgqvist
Bor: Valbo
Ålder: Född 1998
Tävlar: Dressyr/hoppning
Tränar/tränare: Anna-Karin Fredell (dressyr) och Anita Engholm(hoppning) och Moster Sussi (allt).
Ryttarbiografi: När jag var 5 år fick jag mina första egna shettisar, pinnen och kotten.
när jag var 6 köpte vi Ruus rut.
Några år senare sålde vi shettisarna och köpte en b-ponny vid namn timmy.
År 2009 köpte vi en c-ponny vid namn light my fire " Leif"
Jag har ridit nästan hela mitt liv och älskar hästar.

Ponny/Häst: Timmy
Kategori: B
Färg: Svart
Född: 1992
Kön: Valack
Ras: Korsning
Uppfödare: Okänd
Tävlingsmeriter: Har gått upp till LA i dressyr och Mvsb i hoppning med placeringar.  


Ponny/Häst
: Light my fire
Kategori: C
Färg: Röd skimmel
Född: 2004
Kön: Valack
Ras: new forest
Uppfödare: Leif
Tävlingsmeriter: Har tävlat som högst lc + 5, han är ju ungponny ;)

Mål 2010: Att hoppa en LB med Light my fire, och blivit godkänd i en LA:1 (dressyr) m Timmy.
Mål 2011: Vi får se! 

Ponny/Häst
: Ruus Rut
Kategori: d

Färg: svart
Född: 1994
Kön: sto
Ras: nordsvensk

så småning om ska jag börja tävla denna underbara häst :)
Men just nu har hon vila ;)




 

Kommentarer
Postat av: Liza

Bästa bloggen!

2010-08-01 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0