hata rubriker-.-


ni får en bild från storvik i vintras,
gulleplutt!
mamma väckte mig vig 4 idag-.- fixa mig lite snabbt
och cykla till trulsa, vi åkte till stallet å fixa ådi,
mocka och fixa maten åt pepsi på engång så vare gjort,
sen åkte vi iväg mot ovansjö,
gick bra för både henne malin och amanda(y)
fick lite kort men dom vart inge bra men men
efter det, var ja uppe på persborg igen, fixa lite mer,
men hon fick vila, åkte upp till gpk och red valdo,
var faktiskt riktigt pigg i slutet:)
har tänkt igenom hur jag rider och jag tror de har börjat lösa sig lite,:)
tror ja har ett litet knep faktiskt:d
han var iallafall jätte duktig,:)
nu orkar jag inte skriva mer
hoppas ni gillar bloggen pusshej

/mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0