skriv suuugen (a)

käääännner mej så skriv suuugen, måste skriva av mej lite ;)

dagen har varit najs.
vaknade, lite data.
vid 12.00 satte jag på mej ridkläder och borstade tänder&hår.
cyklade till mathilda för att hämta fislizen.
Jag och fisen cyklade hem till fisen så hon kunde byta om sen cyklade vi den låååånga vägen till GPK (världens bästa klubb!)
Vi skulle träna hestarna!

Jag red Una&snöboll ;)

Som vanligt träffade man det underbara folket där, + att dom har ju byggt om så nu får hästarna jäättte stora boxar!

Efter träningen cyklade vi hem till Liza, så duktig som jag är tappade jag kedjan så Farfar hämtade mej (A)
Sen åkte jag hem dusch & data, det där var lite om min dag.

Timmy&Leif fick vila.

gammal bild på una ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0