första



så här vare,
elin var i tailand*stavning,
och moa hade pepsi och jag skulle få rida några dagar,
jag var värkligen  livrädd!
inget självförtroende här eller!
försökte dra ut på tiden,
så jag skrittade men långa tyglar,
runt runt, så fort jag kortade dom började hon dra,
så jag lät henne gå med långa tyglar,
efter kanske 30 min hade jag inget annat val än att trava,
usch vad stark hon var!
eller kanske jag som var svag och inte kunde rida,
hon mest drog runt med mig, och det ända jag ville var att hoppa av,
jag kanske travade högst 3 minuter innan jag återgick till min
skritt på långtygel,
då tänkte jag ALDRIG ALDRIG MER ska jag rida den här hästen,
men inte kunde jag sluta drämma för det ,,
red henne även igen efter ca 2 dagar,
då jag bara skrittade,
aja nu orkar jag inte skriva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0