glömde lösenordet xd

hehe jag har glömt bort lösen ordet xd men nu kommer det ett låååångt inlägg får vi hoppas,




Idag var det hoppträning :))

vi började att trava serpentinbågar, och över medellinjen låg det bommar.
Vi travde det några gånger och sen satte vi upp hinder och hoppade i galopp över hinderna.
Vi gjorde det några gånger sen hoppade vi en linje , ett oxer & ett räke. 
 

Vi hoppade inte så många olika hinder efter som vi hoppade det där många gånger.

Jag red hem själv och på hem vägen ville jag ha lite kul så jag gasade lite extra i galoppen, och det tycker Leif är så kul så han börjar bocka!

Han måste ju få vara lite fri ?


heh, för någon dag sedan red jag och Mikaela min D-ponny ruut :)
Det gick väl så där ^^

Väldigt kul var det iallafall, 3 bilder :





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0