HAPYYY

Åh fyfan va jag är glad idaag!
hade först ''choice day'' på skolan, sen åkte jag till stallet och red med Jossan (som har alex på foder) så vi skrittade/travade iskogen, hittade en ''ny'' ridväg också! :D
Sen skulle vi rida lite på banan, joggade lite i trav och galopp. Och alex va skit dryg me henne, stack och höll på. Så jag frågade om jasg skulle prova. Hon ba okej..
Sååå, faan va glad jag vaaa! Och han gick asbra, fast de märks att han har lagt på sig några kilo hehe.. Och tappat lite kondis men jaja. Skuttade över ett 30 cm hinder 2 gånger också, för och kolla om han fortfarande lyssnade, vilket han gjorde :D
Bäst <3<3<3
Har saknat coh rida han super mycket, har inte ridit han på typ 1½ månad, det är ohällsosamt haha :(




Kommentarer
Postat av: amanda

schysst o sitta o skriva så då att han var omöjlig med jossan och asduktig med dej?

han var ju exakt lika mot dej i början, hon kommer rida han lika bra som dej till slut.

2010-09-18 @ 13:27:47
Postat av: amanda

sa att han va dryg me henne? har aldrig sagt att de va annorlunfa för mig, för de går mycket bättre för henne än va de gick för mig i början. och palla klaga, säg de i skolan ist så får vi se hur ''modig'' du är då :)

2010-09-18 @ 16:42:41
URL: http://treponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0