jibbig löööööge ..



å gud vad jag saknar den där veckan, jag älskar er brudar!


som om inte jag och pepsi hade nog med problem nu?
för det första är hon halt, och det går verkligen inte bort,
i torsdags när vi skule te ulltuna var ja ju super sjuk,
åde vart massa annat så vi åker iväg te trave m henne på månda,

aja och igår när jag kom te stallet, vägrade hon öppna höger öga,
och det rann som bara den, fixa nån salva nu iallafall,

och så ringde lena idag när jag ja fortförande sjukar,
och då hade hon kolla lite på hennes hovar ,

och en är blå grön,/söndersparkad,-.-

hon gillar ju somsagt inte ådi som har boxen bredvid,
stegrar och sparkar som bara den!
vi ska se till å få upp nåt mellan boxarna i veckan,





Kommentarer
Postat av: Alva

Saknar dig också <3

2010-09-15 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0