love the way you lie

tudeleduu :)

Dagen började m skola som vanligt, men hade kul me alla hhe!
Efters skolan drog ja ner på stan för jag skulle intevjua en politiker, men då träffade jag Johanna satt hon va med mig dåå.. Sen skulle vi leta efter hennes mamma, för hon va hos npn frisör, gick runt typ 5 varv runt, runt, sen vare där vi hade börjat hehe.. Men hon fick pengar så vi åt på ''nya subway''! :D
Gottgott.
Efter de åkte jag till stallet, mockade osv och red ut med Mathilda :D
Gick bra, men smirre vart asstressad eftersom de va andra där som gasa asmkt hehe.
Men när vi väl red gick de braaa, fast jag ramlade typ av hehe.
men nu ska jg kolla tv hgeh


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0