M0G1

åå Blir såå trött på dom som ska bus ringa!! Det va några som ringde 2 gg sen slutade dom ringa när vi va hos faster och kusin. Tror iaf att jag vet vilka de va..
Moget :)



Iaf så trimmade jag / hoppade jag med bästa Cactus idag, gick super :) Men sjukt pigg!=? :O:O haha..
Är taggad till helgen iaf.
På kvällen åkte vi somsagt till min faster som fyllde år, och på söndag fyller ena kusinen också år så, grattis!
Imorn ska cactus skrittas ut i skogen och sen joggas på banan.

Btw.. Hon är blivit lurvig/långhårig så hon måste rakas snart :| hehe :)


en gammal bild ;)


Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv nää! skitsnygga ju ;o

2010-09-11 @ 10:43:31
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0