mammi är bääst.

skola idag, kulkul.
Fick träffa dom super roliga personerna, eller jag får göra det varje dag.

lektionerna idag ;

8.30 - start, matte.

9.30 - fem minuters paus.

9.35 - No

10.35 - break,

10.50 ? - Art

12.00 Lunch

12.50 SO

13.50 Svenska

14.50 / sluuut :)


efter skolan åkte jag till stan, drev runt lite runt pratierna.
kollade lite med dom  (läxa)

h3h3h3, Sen fick jag skujs av Johannas mamma hem ;) (tacktack!)

Och nu är jag hemma och slaappar, snart upp till köpis m mammi & syrra ;)))


hihhihi,


Hästarna får vaccin idag, så dom får vila! :)

fett stolt att jag knäppte denna bild ;) nu är jag sugen på fotografer, någon som vill bli det någon dag när dom rider ? :D

Kommentarer
Postat av: mikaela

ååh vikken sööt ponni!

jag vill ;d

2010-09-11 @ 15:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0