Nöjd tjej!!

Tävlade idag,de gick super! :)
I första klassen va hon ganska seg, men vi va endå felfria!
Och i andra klassen va hon mycket piggare, men den som va innan mig gick omkull på ett hinder och fick hästen över sig osvosv..
Såå sen vart man ju gryymt taggad att rida, hehe aja.
Men i den klassen va jag dubbellnolla, men hade en dålig tid, eftersom jag fortfarande är osäker från förra veckan. Alltså, jag är inte rädd för och hoppa utan för och komma fel, och krascha och sen blir de inte bättre av att de händer en ''olycka'' precis innan man ska rida ;)
Men va ju somsagt dubbellnolla,  fick fina språng och det känndes bra såå :)

Btw så va clear round rosetten skitstor :O men de är ju bra (Y)'



bilder och film kmr sen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0