sry

Sorry för den dåliga updatteringen!
Har varit på travet och hjälpt till 2 dagar och ridit cactus, och igår somnade jag 9 hah! Satte.. :)
Men idag tänkte jag åka till travet och fota och sen rida på kvällen. Tänkte rida ut!

Har inte berättat att jag har en riddagbok va? För jag fick den i julas typ, skrev asmke först, sen tappade jag bort den typ, satt nu börjar jag skriva igen. Har faktiskt inte hört nån som har så, eller jag vet bara irma som har/använder riddagbok till smirre elr vad man säger haha! Det är ju bra och ha, så kommer man ihåg vad man ska göra/har gjort och sen när året är slut kan man kolla tillbaka typ :D

Snart kmr bilder från österfärnebo! Ska bara redigera(beskära) dom osvosv :D


Kommentarer
Postat av: vilma

jag skriver lite då och då, :p

men det som är bäst om dom blir halt, kan man kolla om man gjorde något speciellt eller kanske ridit för hårt, så man vet varför.

2010-09-05 @ 11:28:12
URL: http://lovepony.blogg.se/
Postat av: Sofie

Typ alla i mitt stall skriver riddagbok :) Tror det är 4-5 hästar som inte har det, fast 3 av de är unghästar :) Resten av hästarna, ca 10 st, har riddagbok :) Skitbra ju, så man ser utvecklingen!

2010-09-05 @ 14:23:35
Postat av: Irma

Har det för om de tex går bra på en tävling så ser man vad man har gjort under veckan så man kan göra samma sak, och för att veta hur många dagar han kom ut i skogen tex :) Sen oxå för att Mathilda ska veta vad hon ska göra (a) :)

2010-09-06 @ 07:24:11
URL: http://irama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0