tevling

Vad ju somsagt och tävlade i Tierp idag med Cactus,

I första klassen som va lc så va hon super fin på framridningen/hoppningen, sen på banan gick de asbra till sista i grunden, jag la henne stort, så hoppa hon av, sen vart hon osäker och satt ner hovarna (trampade om) och typ studsade. Då va vi kanske 1dm från hindret, och de va en oxer, så hon hon inte hoppa, så hon typ klev i hindret, alla bommar flög åt olika håll, jag gjorde vääärldens luft färd.. Har asont i rumpan nu hehe.

Sen tog jag ''mod'' till mig och red andra lcn, dock kunde jag inte sitta ner i sadeln, men iaf jag vågade ju inte rida på. Och jag backade asmkt på oxrarna, men kom igenom banan med 6 fel, helt godkänt om man tänker på vad som hände klassen innan. Fick ingen kännsla, hon stog imot(var osäker) men jaja..

Men som tur var har inte cactus nå ont och jag har bara JÄTTE ont i rumpan hehe, nu ska jag duscha sen till farmor och fika som fyller år-.- aja

inte från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0