you'r the one thing im missing here

Orkade inte blogga igår! Hade dressyrspecial och de gick väl braaa. Men hade ont i rumpan hehe,
Skrittade även till lervik, hon drog inte iväg en endaste gång!
Duuuktig :)

Idag så hopptränade vi, de gickbra, men inte lika bra som det brukar. För nu efter ''krashen'' har jag börjat oroa mig för att hon ska komma fel (för långt ifrå) och landa i hindret.
Fast de är mest på oxrarna, för jag blir inte lika på räcken.
Vi hoppade en skitsvår linje iaf, oxer - 6 galoppsprång - räcke med vattenmatta - 6 galoppsprång - oxer
Och de stog på en båge, så de va svårt, för hon drog utåt osv. Och somsagt backar jag förmycket till oxrarna, ofc hoppar hon, men ibland river hon. Och de går och ''backa'' i lcn när hindrerna är så pass låga, men när oxrarna är mellan 1m-110m så kan man inte backa. Men de löser väl sig..
Janet tyckte iaf att jag red bra, och att jag inte lät henne bli lång, utan när de va någon annan linje var jag snabb och ta tillbaka henne, sen kunde jag låta henne vara elr hur man säger :) De är ju bra..

Men hade typ 2 pet och 1 stopp på hela träningen och de är sämre än vanligt men godkänt, känndes ju ganska bra oxå satt :) och de är ju bra när man hittar bra/dåliga sakerna själv.
Nu ska jag plugga osv.
Skriver imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0